Olipas eilen mukava päivä. olin koko päivän kotona, kuuntelin musiikkia, luin kirjaa ja kirjotin kirjeen. Pitkä kirje siitä kyllä tulikin, 7 sivua. Juttu luisti, kerroin kaverilleni vähän vanhemmistakin tapahtumista jotka saavat sitten luvan kiinnostaa häntä. :) Tollanen on niin oiva tapa rauhottua,ainaki mulle. olla vaan omas huonees ihan hiljaa ja tehdä jotain omaa. Kirjeiden kirjoittaminen on niin ihanaa, että minä ainakin uppoudun siihen yhtälailla kun johonkin hyvään kirjaan, kun sille päälle satun. eilen oli sellanen päivä.Tää kirjakaveri onkin sit säilyny mulla jo neljä vuotta. Nään hänet ihan livenä joka kesä muutaman kerran, ilman mitään sovittuja tapaamisia yhteisen harrastuksen merkeissä (peleis, leireillä). Se on mukavaa kun tunnetaan toisemme jotenki ja jonkin verran samoja ihmisiä, muttei kuitenkaan olla niin läheisiä ettei ois muuta kirjottamista kun kuulumiset. :)

Eilen sain sit alotettua sen ensimmäisen ficcini, saa nyt nähdä mitä siitä tulee. :p voisin kai täälläkin julkaista sen sit kun saan vähän enemmän kirjotettua. toivon todella et saan sit paljon palautetta, positiivista ja rakentavaa et sit opin kirjoittamaan paremmin. :) Mielikuvitusta kyllä riittää mut en tie miten saan asiani taiteiltua paperille /koneelle.

Kovaa vauhtia oon muuten etsimässä uusia kirjekavereita ulkomailta. Niitä mulla on tällä hetkellä kaksi kappaletta, toinen on Mona saksasta jonka oon jo kerran nähnyt livenäki ja jonka luo oon menossa huhtikuussa, ja hän tulee meille toukokuus( oon tainnu Monasta kertoo) toinen on sit Marie ranskasta, hyvin mukava hänki mut ei olla vielä kamalan läheisiä mut juttua piisaa :) itseasias nyt on sille kirje rästissä, pitää huomenna saada aikaseks kirjottaminen. Se on niin mukava kuulla eri maalaisista ihmisistä, mä oon niin kiinnostunu kaikesta sellasesta.Sit kun musta tulee rikas niin kiertelen ympäri maailmaa ja käyn kaikilla kirjekavereilla (joita oon aatellu viel muutaman hankkia. ) Että tälläiset tulevaisuuden suunnitelmat. :p