Sainpas kysyttyä niitä töitä sieltä TET-paikasta. :) Sellanen pieni lomahotellihan se on, mut aika paljon siel varsinki hiihtomalla käy väkee laskettelemas, hiihtämäs ja muuten lomailemas. Hieno saada vähän omaa rahaa ja kai mä siitä sitten työtodistuksenki pyydän vaikka vaan viikon mittanen rupeama se on. Jos mä sinne Tampereelle lähden opiskeleen niin noi molemmat on aika tärkeitä.. Kesällä sitten vielä johonkin töihin, pesiskoulu on ainaki varmaa mut mä haluun ihan "kunnon" töihinki vaikka tosta hyvin saaki rahaa. :p

Oon nyt äidin ja isän kans täs pari päivää puhunu tosta TYKistä ja sinne Treelle muuttamisesta ja ei ne sitä heti oo ainakaan kieltäny. Oon vähän kattellu jo soluasuntojen hintoja ym, ja nyt sitte tota rahaa oon hankkimas.:>  Eihän se pahaa tee vaikkei minnekään muuttaiskaan. Sitten nyt kevääks alkaa hitonmoinen opiskelu et saan viel nostettua numeroita. Ja pitäis hommata ne harrastuslausunnot. :D Kaikenmoista on suunnitteilla.