Olinpas eilen kylällä, pelkästään mun kaveripoikien kanssa. (niinkuin yleensä, ei kylällä käy mun likkakavereita, ainoostaan pari mua vuoden vanhempaa tyttöö ja sit kasiluokkalaisia, joista en pidä) joten olen siis mun veljen ja sen (ja mun ) yhteisten kavereiden kans. eilenki oltiin sen yhen kaverin kotona, heiteltiin tikkaa ja muuta. :) No äiti tänään sit kysy et kenen kans oli siel, ja luettelin jotain poikia. (äiti kyllä tuntee ne ja pitää niitä ihan asiallisina) mutta se alko kyseleen että eikö siel ollu tyttöjä, mikset oo tyttöjen kans? olin vaan että en oo oikein koskaan ollu kylällä tyttöjen kans, en saa sinne koskaan ketään lähteen enkä enää oikein ees yritä. Mut ihmettelin et miks se äiti ihan yhtäkkiä kysy tota, koska se kyllä tietää kenen kanssa mä siellä oon ollu yleensäki. kai se luulee et mä pelehdin niiden kaikkien kans tai jotain vastaavaa ! :D Nää pojat on mukavia ja niistä on tullu mulle jo tosi hyviä kavereita. eilenki kun oltiin sen yhen kotona, niin eräs niistä totes et huomaatteko, Anu on taas ainoona plikkana meidän kans. toinen vaan sano et "siihen on kaks vaihtoehtoo. joko sillä ei oo kavereita tai sitten me ollaan vaan niin syötävän hyvännäkösiä ":DD

Mun siskokin viihty ala-asteen aika lailla poikien kans. melkein pakkokin, kun sen luokalla oli vaan 3 poikaa sen lisäks. sillä ei sillain paljon käyny kavereita, mut se oli aina mun ja mun kavereiden kans kun ne kävi meillä. (meil on 2 vuotta ikäeroo, mä ysillä ja sisko seiskalla) pesisjoukkueessa sillä kyllä oli kavereita mutta nekin asu kaukana ja ei ollu niin läheisiä. No nyt kun se siirty yläasteelle, niin se on alkanu saamaan likoistakin kavereita, mikä on hyvä juttu. ja mikä parasta yks sen enemmän tai vähemmän hyvä lapsuudenystävä muutti takas tohon melkein meidän naapuriin. ne on tänäänki ollu jo meillä, nyt ne on siel kaverilla ja vissiin taas tulos meille. :p hyvähän se on että siskollakin on kaveri tossa lähellä. :)

 

eipäs muuta

-Anu