VIHDOINKIN. kyllä sitä päivää odotettiinki. :) mopokorttikoe meni hyvin, vaikka jännitin ihan älyttömästi. Matkalla katsastusasemalle katoin melkein jokaikisen liikennemerkin siitä matkalta ja kertailin niitä päässäni. Hyvin siitä sitten selvittiin , 2 virhettä vaan sanallisissa tehtävissä. ja suoritin traktorikortin kans et pääsen juoppokuskiks. :D  (näin mulle on jo luvattu !) Mopoo ei oo vieläkään ja saa nyt nähä koska se hommataan. Mua ketuttaa kun en tiedä mopoista melkein mitään, ja sitten isä ei oo kamalan aktiivinen ollu sen hankkimisen suhteen. En saa sitä tätä menoo ennen ens kesää..

Synttärit onnistu aika hyvin. Veli ja kaks sen kaveria ne järjesti, ja mukavaa oli. :p Illalla ja yöllä kerkes sattuun ja tapahtuun kaikennäköstä. osa jäi sinne viel täks päiväks ja yöks, tulee sitten huomenna kotiin. Mutta synttärisankari otti ja lähti :D piti kyllä tulla takasin illaks vaa mutta isä ei antanu, ei ne oikeen tykänny tosta mun reissusta. Huutoo ei onneks tullu, mut kumpikaan vanhemmista ei oo puhunu mulle tänään oikein mitään, parempi niin. :) kyllä ne leppyy.Yöks en ajatellukaan jäädä, kun huomenna 10 aikaan kenraaliharkat ja yheltä sit tanssiesitys.

Kun veli sitten huomenna tulee kotiin niin saan nähä ne tänään otetut kuvat sitten, kun jätin kamerani sinne niille. :p kai ne galleriasta sitten siltä yheltä kaverilta löytyy, tai niin se ainaki sano. ja veli sano et sen pitäis tehä sinne juoppokansio :D

Sain yheltä kaverilta ihanan kortin. se oli tehny sen pahvista ja laittanu lähemmäs 10 pientä kuvaa musta ja mun kavereista. se oli aivan ihana. :)