Ensinnäkin mopokorttikoe, joka on ylihuomenna ja se minkä mopon ostan ja milloin, sit huomenna pitäis sukulaisia tulla synttärikahville ja pitäis kai koulun jälkeen (pääsen puol 4) vähän siivota mut pitäis myös lähtee järjestelemään mun synttäripippaloita n. 15km päähän. (traktorin kyytis varmaan meen niin menee aikaa. En kyl tie varmaks viel) Ne juhlat itsessään jo jännittää, kun haluun että on hauskaa ja porukka viihtyy. :p Mutta eiköhän järjestelykomitea (niinkun pojat itseään kutsuu) hoida senkin puolen sitte. Perjantaina on äikän koe, ja oon aatellu parantaa numeroita aika reilusti kevään todistukseen, joten aattelin lukee näihin kahteen viimeseen kokeeseen mitä on. En tie kerkeenkö silloin harkkoihin, kun sit on viel se mopokorttikoe+synttärit. no synttärit on kakspäiväset, jotku juhlii varmaan kolme päivää mut mun osalta se meni pieleen kun sunnuntaina on kenraaliharkat 10.00 eri paikkakunnalla, ja sit se varsinainen tanssiesitys klo 13.00 . Mut siirrettiin sit eturiviin kun yhet likat ei oo käyny pitkään aikaan harkois, enkä oo mikään kasonen tanssija niin.. :D Loppuviikolle on sit kyl hommaa.

Niin, ja tietenki tää ainainen ongelma ysiluokkalaisilla, et mihkä menis ens vuonna opiskeleen. No mä oon nyt ihan lähiaikoina innostunu TYK:stä, kun oon vähän ottanu selvää siitä koulusta. Se on siis ilmasutaidon lukio, siel on kaikkee tanssia, musiikkia, teatterijuttuja, valokuvausta, maskeerausta ym. Alhasin keskiarvo millä sinne viime vuonna pääsi tais olla joku 8.5 tai 8.7 , mut kyseisellä /kyseisillä ihmisillä oli sit niitä harrastuspisteitä. Mun keskiarvo on tällä hetkellä 8.3, ja laskee viel joulutodistukseen, et ei taida viel sillä todistuksella päästä vaikka olis harrastuspisteitä kuinka paljon. :p Täytyy saada nostettua se väh. 8.5 (jos se olis ollu viime vuonna se alhasin) ja sit kerätä noi harrastepisteet ja toivoo parasta. Oon mä nyt 4 vuotta soittanu pianoa (lopetin kyl jo) pari vuotta ollu partios(lopettanu), tanssinu kohta puol vuotta ja sit harrastanu pesistä 6vuotta. (ens kesä 7. :> ) Nooh saa nyt nähdä miten käy. :p