yhteishaku oli ja meni mun osalta, joten nyt vain odotellaan. Vaatii multa paljon olla sellasessa epätietoudessa pitkään, että en tie mitä tulevaisuudessa teen - missä opiskelen, missä asun. Ei se oo helppoa varsinki kun olen jo kamalasti joutunut miettimään sitä MIHIN haen. No nyt se on kuitenki tehty. En silti tie oonko varma tuosta ensimmäisestä valinnasta, mutta toivon ainaki, ettei kaikki mene taas uusiksi.

Harry Potterinkin luin vähän aika sitten. Niin kuin arvelinki, nyt tuntuu haikeelta - ei enää yhtään uutta Potteria mitä odottaa. Leffoja toki vielä tulee, mutta ei ne yllä lähellekään kirjojen tasoa. Ja mä kuitenkin tiedän jo etukäteen mitä niissä leffoissa tapahtuu, niin onko se hienoa?Nyt täytyis löytää joku yhtä mahtava kirjasarja, mitä saisi jännittää ja odottaa. En vaan tie löytyykö sellasta.

Oon kai taas ollut kamalan etäinen, tai en tie ovatko kaverit etääntynyt musta. (angst..) Kai sellasta täällä pienellä paikkakunnalla aina sattuu, kun on samojen ihmisten kanssa aina tekemisissä - se mua houkutteleeki muuttamaan isompaan paikkaan. Ja se, että on edemmän mahdollisuuksia koulussa ja harrastuksissa, sillä täällä ei ole mitään. Muuten täällä on ihana asua, enkä aivan välttämättä täältä mihkään lähde vielä ens vuonna, vaikka houkuttelis kovasti..

Saksalaisen Monankin luokse meen kolmen viikon päästä. Reissusta tulee varmasti ikimuistoinen. Ja jos meillä on mukavaa ja hauskaa, niin varmasti jatketaan kirjoittamista ja tavataan monta kertaa sen jälkeenki ihan omalla ajalla, eikä näin koulun järjestämissä reissuissa.  Ja kun Mona tulee meille sitten toukokuussa, niin olen miettiny, että mihkäs mä sen laitan nukkuun. Sellasella normaalin kokoisella patjalla on tuskin kamalan mukava viittä päivää nukkua, mutta onhan meillä sitten iso ilmapatja - tai yläkerran vuodesohva, mut mieluusti haluaisin, että se nukkuis mun huoneessa.

Huomenna töihin neljäks tunniks ja sen jälkeen Raumalle pelaamaan pesistä. :) Tai harjoittelemaan vaan. Sunnuntaina kans Raumalle, silloinki sellanen harjoituspäivä, joskin hieman erilainen. Se on pidempi ja siellä on pelaajia myös muista seuroista. :)