Siinäpä vasta unelma-ammatti. samalla voisin olla ravintoterapeutti, kun haluan sellaseks kans. :)oon jo muutaman kuukauden tehny harjoitusohjelmaa netissä tapaamalleni henkilölle. en oo nähny tätä livenä koskaan, mutta aikas hyvin me jo tunnetaan. toi on ollu tosi mukavaa hommaa , ja oon siinä itekin oppinu kaikenlaista. Kavereille olen kans kertonu että haluan noihin ammatteihin ja ne on sanonu et se kyllä sopis mulle, kiinnostusta riittää ja tiedän niistä nyt jo jonkin verran. No torstaina sitten yks mun parhaista kavereista kysy jos voisin tehdä sille ohjelman . tottakai suostuin. :) samana päivänä liikunnan tunnilla eräs toinen kaveri kysy samaa asiaa. ajattelin jo että onko ne puhellu keskenään, mutta ei ollu. kummallekin oli vaan tullu sama asia mieleen ja ne muisti että mä oon puhunu haluavani personal traineriks. <: no nyt alan sitten kirjoittelemaan heille ohjelmia, toivottavasti tästä tulee jotain. :)