Mulla on sellanen laatikko, mihin oon laittanu kaikkia mulle enemmän tai vähemmän tärkeitä asioita . :) sieltä löytyy ihan älyttömästi kuvia.(mitä haluun viel paljon lisää, en vaan koskaan muista mihkään ottaa kameraa mukaan. :< onneks kaverit sit lähettelee kuvia) sit siel on paita, mikä ostettiin pesisleirillä ja siihen kirjotettiin meidän joukkueen nimi, ja lempinimi "doorikset" joiksi meidän valmentaja meitä kutsuu/kutsui. (vuodelta ´05?), leiripasseja, pääsylippuja (leffaan, lätkäpeleihin,pesispeleihin..) sitten siellä on leirilehtiä . (pesisleirillä sinne voi lähettää terkkuja, sit siellä näkyy aina otteluohjelmat- ja tulokset ja sit on aina kuvia. ) sitten riparilla tehty leirilehti, jossa on meidän omia juttuja, ja kuvia siinäki. sit riparilta mun isän kirjottama lappu, hyvät ja huonot puolet musta. :) se oli pakko säilyttää. ja riparilta myöskin, pahvi mihin jokanen vuoronperään kirjoitti jotain musta. parhaimmat kommentit tais tulla isoselta ja nuorisotyönohjaajalta. niissä oli jotain asiaaki eikä vaan "kiva, mukava.." 

   sitten on ystävänpäivältä halilappuja 2kpl. (kaikki tietää, kun halaa saa nimen) sit 3 pahvista tehtyä "kansioo" joissa kuvia, meidän valmentajat tehny kolmena vuotena. tänä vuonna saatiin cd:t jossa oli ihan älyttömästi kuvia. se oli mukava.. Laatikos on myös tuliainen mun kaverilta, sellanen koriste-esine. joku arkku tai vastaava, en oikein tiedä. :p samoin mun ex-poikaystävältä joku vastaava. (en haikaile tämän perään , tää "poikaystävä" oli 4. luokalla, ja oon kyl päässy siitä jo yli. :p ollaan tosi hyviä kavereita ja oon halunnu säilyttää ton). sitte viel vanha ystäväkirja ala-asteelta, viime vuoden demikalenteri, joka oli kovassa käytössä ja sieltä löytyy kans mulle tosi tärkeitä merkintöjä+ystäväkirjaa lopusta. niin ja viel yhen kaverin tekemä toyota merkki. :p (sellanen hieno työ tehty kuviksentunnilla, se on raaputtanu sen, et kuvio tulee hopeella mustalle pohjalle. :> )

Kukaan ei taida tietää tosta boksista, mut nytpä sen paljastin. :p jos kaverit lukee niin hyvähän niidenki on toi tietää. :p