Ihanaa, työt loppu ja palkkaa odotellessa ;) Mutta, mikä parempaa sain viikonlopputöitä samasta paikasta! Hieno tuuri, kun oon kumminkin vasta 15, eikä kaikilla mua vanhemmillakaan oo mitään töitä vaikka haluais. Suhteilla pääsee. Ja mukavaa kun ne pääosin 3-4 tunnin mittasia päiviä mitä milloinki oon töis, lähinnä lounasaikaan tiskailen ja pidän huolta noutopöydästä. :) Onneks ei tarvi mitään 7 tuntia siel aina olla, ja on koko ajan hommia, ettei tarvi seisoo tyhjänpanttina! Tet-viikolla se oli viel ihan okei, mutta nyt hiihtolomaviikollaki halusin tehä koko ajan jotain, koska mulle maksetaan siitä. Niin nyt ei sit varmaankaan hommat lopu, mikä on tosi hyvä. :) 

Saa nähä sit paljonko niitä vuoroja tulee - joka viikko ees yhtenä päivänä vai vaan joka toinen viikko.. Ois kiva jos ois joka viikko vähintään se 3-4 tuntia, mutta enhän mä sitä päätä. Kaiken työn kyllä otan vastaan mitä mulle tarjotaan, ellei sitten oo jotain sovittuna siks päiväks. :p