Tänään koulun jälkeen tein ensin kaikenlaista tavallista , katoin postin ja luin Marielta(Ranskasta) saamani kirjeen ja sen jälkeen menin lukemaan Taru sormusten herrasta- kirjaa. Silloin kun päätin alottaa sen lukemisen niin mielessä oli vaan nää asiat

"Miks tätä kirjasarjaa pidetään niin hyvänä, ja miksen mä ymmärrä leffojen juonta? "

Sen jälkeen aika piankin lainasin yhen kirjan kaverilta, mikä sisälsi ne kaikki kolme osaa. Oon nyt jonkin verran lukenu, ja todellakin innostunut koko TSH:sta. Mutta kaverit on sanonu et aluks se on helppolukusta mut sit se muuttuu kamalan monimutkaseks ettei ymmärrä mitään.(mulla on tälläkin hetkellä siellä paljon sellasia kohtia mitä en tahdo ymmärtää, vaan ne pitää lukee moneen kertaan.) saa nyt nähdä mitä siitä tulee.

No pikkuhiljaa alkoi väsyttämään ja silmät ei enää tahtonu pysyä auki. Kello viiden aikaan aattelin et nukun vähän aikaa (nukun todella harvoin päikkäreitä, yleensä jos oon koko yön ollu josain ja aamulla herääny aikasin mut nyt ei ollu mitään sellasta kysees.) Laitoin sit kellon herättään vartin yli kuus, koska seittemältä alko pesisharkat. ja nukuinki sit siihena asti ! En ymmärrä kuinka joku voi nukkua joka päivä päiväunet, mulla itellä menee päivärytmi aivan sekasin. No siitä sitten puolen tunnin päästä alko harkat ja oli mukava yrittää tehä jotain kun pää oli melkein loppuun asti ihan sekasin, mut onneks näitä kertoja ei oo kamalan useita. :)

En sit kylällekään menny tänään,(onneks) meen varmaan huomenna. Ei siellä tänään kuulemma ollu yhtään mitään.Mutta nyt nukkuun alkaa kyllä niin väsyttämään.

Bueno Nochés !